Blog

24 01, 2017

Jak zbudować Wielką Firmę? Krok 1.

Autor |Styczeń 24th, 2017|Akademia Biznesu Piotra Michalaka, Misja i wizja, Przywództwo, Rozwój Biznesu, Zarządzanie Strategiczne|0 komentarzy|

Zapisz się na listę oczekujących na premierę zapisów do Akademii! Telefon jest opcjonalny, ale rekomendowany, abym mógł Ci wysłać SMSa o premierze. Adres e-mail Telefon Imię
16 01, 2017

6-krokowy plan rozwoju biznesu dzięki któremu pomogłem 4373 właścicielom firm podwoić roczne przychody

Autor |Styczeń 16th, 2017|Pozostałe|3 komentarzy|

lub przeczytaj w czytniku poniżej, a jeśli masz pytania? napisz je w komentarzach: Wystąpił błąd Pobierz Poradnik PDF (kliknij tutaj)  
5 01, 2017

Reguła niedostępności w reklamie: co napisać, aby chcieli kupić – teraz

Autor |Styczeń 5th, 2017|Perswazja, Sprzedaż|1 komentarz|

Ludzie nie cierpią tracić tego, co już mają lub… co dopiero może do nich należeć. W r. 1934 amerykański dom towarowy B. Altman wykupił reklamę prasową. Nagłówek reklamy głosił: „Wierzymy, [...]
20 11, 2016

Jak techniką dowodu społecznego poprawić skuteczność reklam – i sprzedaż w firmie

Autor |Listopad 20th, 2016|Perswazja, Sprzedaż|0 komentarzy|

Cialdini nie był pierwszym, który pisał o dowodzie społecznym. Perswazyjną moc tej techniki znał już Machiavelli. W swoim dziele Książę stwierdza: „Człowiek prawie zawsze podąża śladami innych”. Na czym polega dowód [...]
13 11, 2016

Najsilniejszy środek perswazji, jakim możesz wzmocnić swoje reklamy

Autor |Listopad 13th, 2016|Perswazja, Sprzedaż|0 komentarzy|

„Co mogę zrobić, żeby sprzedawać więcej produktów?” – to odwieczne pytanie w myślach lub na głos zadaje sobie każdy sprzedawca, przedsiębiorca czy właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej. Jeśli chcesz poznać [...]
3 11, 2016

Pierwsza recenzja Final Audio Lab2 w Polsce (i na świecie?)

Autor |Listopad 3rd, 2016|Gadżety, Kultura, Lifestyle, Muzyka|4 komentarzy|

Podziękowania dla Audiomagic.pl za udostępnienie sprzętu do testów! Lab2 grają z klasą. Spodziewałem się cienizny, choć miałem nadzieję, że jednak pozytywne opinie o nich (od osób, które słyszały) nie będą [...]
30 10, 2016

Jak sprzedawać drogie produkty – na przykładzie reklamy Ogilvy’ego

Autor |Październik 30th, 2016|Perswazja, Sprzedaż|1 komentarz|

Przypuśćmy, że masz przed sobą dwie reklamy takiego samego krawatu za 300 zł. Jednakowy kolor, jednakowy materiał, jednakowe wszystko. Ale reklamy różni jedno zdanie… Pierwsza reklama komunikuje, że ręczne wytworzenie [...]
30 10, 2016

Wielki test słuchawek high-end!

Autor |Październik 30th, 2016|Elektronika i komputery, Gadżety, Inwestowanie, Kultura, Lifestyle, Muzyka, Pieniądze|0 komentarzy|

Ten artykuł narodził się wpierw jako wiadomość prywatna do Tuouka na forum mp3store. Postanowiłem jednak podzielić się tymi iście filozoficznymi wnioskami z resztą. Nie pisałbym tego, ale żona ma [...]
27 10, 2016

Ultrasone Edition 5 Limited versus Unlimited – pierwsze porównanie w polskim internecie?

Autor |Październik 27th, 2016|Gadżety, Lifestyle, Muzyka|0 komentarzy|

Takich wariatów jak ja chyba jest niewielu, którzy kupiliby jeden i drugi model Edition 5. Szczególnie, że słuchawki te mają swoich gorących zwolenników i przeciwników. Ja zaliczam się do [...]
19 10, 2016

4 klucze do skutecznych reklam

Autor |Październik 19th, 2016|Perswazja, Sprzedaż|1 komentarz|

Na swoim kursie copywritingu Michael Masterson, jeden z założycieli „Americans Writers & Artists Inc.” (AWAI), podał taką anegdotę o Henrym Fordzie… Pewnego dnia młody menedżer spytał Forda, co uważa za [...]